Kızlar 5 aylık bir kızım var maşallah çok zeki çok hareketli bir bebek emme problemimiz var bnde uyku aralarında emziririm hep geçen hafta olması gerek birde bugün emerken uyuyor tabii titremeye başladı hafif sarstim hala devam etti biraz hızlı sarsinca durdu internetten bakıyorum kafayı yiycem epilepsi fln diyo başına gelen varmı bu normal mi bunun dışında elhamdülillah hiçbir şikayetimiz yok bu titremeside sürekli değil bu iki oldu işte Dr gitmeye çok korkuyorum birisi aydınlatsın lütfen