16.5 aylık oğlum var diş çıkarma döneminde normaldede iştahsız bir bebek ama bu aralar iyice iştahsız oldu sadece kaşık mama yiyor bu kaşık mamaların bir zararı olurmu bebeğine yediren varmı kızlar iştahsız bebeğe siz ne veriyorsunuz bana fikir verirseniz sevinirim