Pikabu Merhabalar , 2 kulağınızda da mı kayıp var yoksa tek mi? Tek kulakta ise gerçekten hayatınızı çok etkiliyor mu? Benim kızımın da tek kulağında işitmesi daha az ama cihaza gerek yok dediler
Elif2727 Pikabu daha doktora gitmedim ama iki kulaktata var gibi sadece sağ kulagim sola gore az duyuyo
ossleemmmm Eger ankarada yada yakin illerdeyseniz kuzenim var. Kendisinin dukkani var size yardimci olabilir.
lina1509 Elif2727 benim sol kulağım tamamen işitmeye kapalı perdesi kopmuş ama işitme cihazına gerek duymuyorum.çok sessiz ve karmaşık konuşulmadığı sürece sıkıntı çekmiyorum
Elif2727 lina1509 hm bende sesiz ve karmaşık kalin sesli konusulan insanlari anlamada zorluk çekiyorum
Deletedmom_58 Elif2727 2007 den beri kullanıyorum ve 3.kez cihaz değişikliği yaprim şu an signia marka kullanıyorum. Fakat sesi yeterli gelmiyor sanırım işitme kaybım biraz daha fazlalaştı cihaz olmadan telefonda bile konuşamıyorum artık karşı tarafın sesini duyamıyorum çünkü. Çok geçmiş olsun kaderdasim🥰
Elif2727 Deletedmom_58 cok gecmis olsunn canm ya gercekten cok zor bazen bi lafi iki keree soylettrmek zorunda kaliyorum aralarında duymadi diyolar anliyorum ozamn daha cok zoruma gidiyo
Deletedmom_58 Asymm merhabalar ben signia marka aldım yaklaşık 9 ay kadar oluyor. O zaman aldığım zaman ses yeterli geliyordu ayarlanan ses ama şu an yeterli gelmiyor. Telefonumda uygulama var ordan sesini yükseltirsem anca yetiyor. Işitme kaybımin biraz daha fazlalastigini gösteriyor dimi?
Asymm Evet işitme cihazı zaten işitme kaybını tamamen durdurmaz isterseniz tekrardan test yaptırın ve cihazını aldığınız yere götürüp yeni bir ayar yaptırın en azından testte işitme kaybinizda değişiklik olup olmadığını görmüş olursunuz
Senorita Elif2727 konu dışı sorum var, ben de bazen sesi duyuyorum ama ne söylediğini algılamıyorum 2 dakika sonra anlayıp cevap veriyorum, buda işitme kaybı mı
Elif2727 Senorita bazen genelde bende boyle oluyroum, bence sende.bi işıtme testi yaptr cnm, insallah biseyin yoktur duyamamak cok zor
Elif2727 Deletedmom_58 Allah yardimcimiz olsun,rabbimm kulagimizin daha iyi duymasini nasipp etsn inşallah 🙏🙏🙏🙏
Elif2727 Senorita hmm sizdedemi genetik, rabbim bi an önce kulagimizin iyi duymasini nasipp etsn inşallah 🙏❣️
lina1509 Senorita büyük ihtimal işitme sıkıntısı var bende de aynı sorun var kulak burun boğaz polikliniğine görünmeniz gerekiyor onlar size odyometri testi yaptıracaklar