Biz tam 6 aylıkken yaptırdık, dediğiniz gibi bölgesel uyusturdular. Çok şükür hiç sıkıntı yaşamadık, ilk çiş yaparken ağlamadı bile. Sonrasında bol vazelin her bez değişiminde, doktorun verdiği kremi sabah akşam sürdük, ayrıca sarı kantaron yağı damlattık ve en önemlisi geriye çektik ki yapışmasın. Geçen gün 2 haftalık kontrolü vardı ve çok iyi durumda dedi doktor. Geriye çekmekten korkmayın.
Diğer konu ile ilgili bilgim yok ama şöyle birsey var, doktor size ağrı kesici verecek, ilk gün için ibufen verdi bize. Sonrası içinde gerekirse calpol, ateş vs var ise iyi gelir ama mutlaka yapacak doktor ile paylaşın.