gokcelina_1006 Bebeğim biberonu almıyor direk öğürüyor şuan 4 ay 10 günlük ilk 2 ay biberonla mama verdim oda günde 2 kere falan galiba biberona alışık olmadığı şuan nasıl alıştırabilirim lütfen yardım
Jelibonsmom gokcelina_1006 benimki aventi tuttu, lansinoh da iyi bi marka, bebekler genelde bu ikisini seviyo
gamzes-26 Chicco markasının yeşil bir biberonu var kızım aadece onu kullanıyor bir suru biberon denedim en son eczacı onerdi kauçuk ve guzel bir biberondur dedi onu kullanıyoruz