İki gün önce hastanede yattık burnu tıkalı diye hava verdiler biraz daha iyi evdede antibiyotik ve havaya devam ediyorum şuan ateş yok şimdi öksuruyor acaba hastalığı mi atıyor çok oksurmuyor arada öksuruyor o da balgamlı burda birşey okumuştum ayağının altına zeytinyağı ve sarımsak sürülüyordu o ateş olunca mi öksürük olunca mi sürüyor bir yardımcı olur musunuz