Merhaba güzel anneler 🌸
Kızım 16 aylık, kendi odasında uyur ve geceleri öyle sık uyanan bir bebek değildi. Son bir haftadır gece 3-4 sularında uyanıyor ve ‘koyku’ diyip bana veya babasına sarılıp korktuğunu anlatmak istiyor. Bizlerde ışığı açıp sarılıp sakinleştirmeye, rahatlatmaya çalışıyoruz ve sonra tekrar sızana kadar uykuya direniyor. Sizlerde de oluyor mu böyle durumlar? Ne yapmamı bu süreçte nasıl davranmamı öneriyorsunuz?
…Teşekkür ederim 🌸