ada_21 6 aylıkken sağlık kabininde deldirdim fısfısla uyusturdular sadece tabanca sesinden korktuğu için bide tutuyoruz diye biraz ağladı.. gazlı bez ve kolonyayla 10 gün sil ve küpeyi çevir dedi ben 1,2 gün yaptım bıraktım hiçbir şey olmadı çok şükür.. erken deldirmenin faydası olduğunu düşünüyorum henüz ne olduğunu bilmediği için eli gitmiyor oynamıyor.. ben kız bebeklere küpeyi gercekten çok yakıştırıyorum.. birde sağlık kabinindeki görevliye en erken ne zaman deliniyor diye sordum Suriyeliler 10 günlükken bile getirip dediriyorlar zamanı yok yani dedi bilginiz olsun 🌸