[silindi] Teda dün yedim daha nolcak ki? Sıkıldım artık onu yeme bunu yemelerden:(( asitli içecekler ve gaz yapan yiyeceklerden uzak dursak yeterli onu yeme bunu yeme diye diye su ve ekmekle beslenir oldum 😂😂
Asyaveannesi04 Teda herşeyi yiyorum göz hakkı var sonuçta kola da içiyorum fast food da tantuni de çiğköfte de hiç bir sorun yaşamadım
kayraninannesiiii Neden yiyemesin ki ben kokoreç yedim. Temiz olup nadiren yedikten sonra bir şey olacağını düşünmüyorum 😊