Elisasmommy Toplu alım yapan olursa hepsi 250 TL. Kargoyu kendim öderim diyorsanız 200 TL. 😊 4.5.6 aylarda ve 7. Ayımızın yarısına kadar giydik. Sonra havalar serinledi 🥶
Elisasmommy Elisasmommy Sarı ve pembe takım hediye gelmişti fotosunu yarım çekmişim isteyen olursa tek çekerm