Biliyorsunuz geçen ay bi ara sosyal medyada xiaomi airfry Almanya ve Türkiye fiyatı gündem olmuştu bende bi süredir alıp almama konusunda kararsızdım almaya karar verince fiyat model vs araştırdım Vodafone da faturaya ek 3500 e geliyor peşin genelde 3 civarı xiaomi marka Almanya’da abimin eşi yaşıyor ona sordum ve gerçekten 50€ ordan getirtiyorum inanılır gibi değil marka ve boyuta göre farklı ürünler de vardı 100-150€ olanda 60-70€ olanda üzücü bir durum gerçekten..