Kızlar çok yoruldum bebeğim 19 aylık sürekli ağlıyor,bağırıyor,sinirleniyor,istediği bir şey olmayınca kendini yere atıyor.Yemek yemiyor uyku zaten yok sürekli kucağımda ne yapacağımı şaşırdım bu durumu nasıl kontrol edebilirim lütfen önerilerinize çok ihtiyacım var her gün dışarı çıkarıyorum ama eve gelince yine aynıyız 😢