Merhaba bebeğim 1 yaşında geceleri çok üstünü açıyor sıcağı sevmiyor aslında tog almayı düşünüyorum Mardin’de oturuyoruz ama Erzurum’a memlekete gittiğimizde oluyor nasıl tog kullanmalıyım evin sıcaklığını genelde sabit tutarız 22-24 derece arası olur şu an tabi bir sıcak bir soğuk olduğu için sıcaklığı sabit tutamıyoruz kaç derece tog almalıyım