Kizim16 Kizlar kizimla birlikte uyuyorum. Iki aylık. Ben kendi odamda yatmaya cesaret edemem diye düşünüyorum bir yıl. Ne zaman yalnız uyumaya bıraksam bebegimi sizce. Korkuyorum boğazına tükürüğü kacsa bogulur gibi oluyor. Yan yatırıyorum hep.
yorgunanneeeee Kizim16 Yan yatırmak daha tehlikeli ama doktorlar en güvenli yatışın sırt üstü olduğunu söylüyor
acimavi Kizim16 uzmanlar ilk 6 ay anneyle birlikte, sonrasında 1 yaş olana kadar da anneyle aynı odada ama ayrı yataklarda yatılmasını öneriyor🌸
momandad_16 Kizim16 6 7 aylıkken odasını ayırdım şuan 14 aylık çok şükür bi sorun olmadı şu zamana kadar
Deletedmom_62 Kizim16 yan yatirmak teklikeli yemek borusuyla soluk borusu ust uste geliyormus . sırt üstü yatırılıp kafası yana çevrilmeli en güvenli bu sekilde dedi doktor
Minzilikuymak61 Reflu yatağında yatirabilirsiniz ben oglumu 5.6 ay orda yatirdim ki oglum orda hep yuzustu yatiyordu cok sukur sorun olmadi
Mirancinarmom Minzilikuymak61 yüz üstü nasıl yatiriyorsunuz benim bebeğim kucağımda uyuyor sırt üstü koyuyorum yerine ama gündüzleri yüz üstü yatırmak istiyorum nasıl yapabilirim
Kizim16 yorgunanneeeee neden tehlikeli. Mesela kusunca falan yan olmazsa boğuluyor yan olsa yandan atıyor
cankuzularim yorgunanneeeee siz o doktor a bakmayın ozellerin doktoru onu diyor devlette ki doktor oglum boğuldu kusmuguna çok kötü bi anımız gecti ve bebeği yan yatırın hatta kusunca direk sol tarafına yatırın o kendi halleder dedi
Kizim16 cankuzularim bende hep yan yatirdim. Hatta bogazina sut kacinca yan yatiriyorum kendi cikariyor
acimavi Betul-08 bence de çok küçükken tehlikeli. En azından aynı odada yatmalı anlamında yazdım, uzmanların önerdiği bu şekilde ama
Deletedmom_62 Kizim16 birlikte yatmak derken beşiğinde mi birlikte yatıyorsunuz. benm bebeğim de 2 aylık o beşiğinde yatıyor ben de yanındaki koltukta. gazını çıkarırsan baş tarafıni yüksek yapar veya reflu yatağı kullanirsan bogulma olmaz .
cankuzularim Kizim16 🌺🌺 doğru olanı bu zaten bu olay şeye dondu menemen soğanlı mi olur sogansiz mi ülke ikiye bölünmüş vaziyette yan yatırın duz yatır diyenler 🤣