Freedyaq göğsüne al bebeğini emzirdikten sonra sırtına hafif hafif ve küçük olduğu için biraz daha geç çıkarıyorlar ama pes etme mutlaka yap ozaman çıkarıyorlar karnına masaj da yapabilirsin yüz üstü de yaptırabilirsin ama yanında gözlemleyerek öyle rahatliyorlar, benim oğlum gece emdiginde uyuyor ama ben kucağıma alıp sırtına hafif vura vura çıkarıyorum yoksa sabaha yakın kıvranıyorlar