areninannesii son günlerde bende düşünmekten alamıyorum kendimi.. insan ailesine bile güvenemeyecek mi? Okula nasıl göndericem? Nasıl bir gelecek planlayacağım? İstedik Rabbim verdi sonsuz hamdolsun, ömrüm boyunca onun için elimizden geleni yapacağız amenna.. ama dediğiniz gibi mantıklımıydı? Tek duam Allah iyi insanlarla karşılaştırsın çocuğumuzu, bizi. Çok bilmekte iyi değil bunu anladım, burda yazılanlar, sosyal medyada gördüğümüz okullardaki o içler acısı durum. Çok korkuyorum biz evde saçının teline zarar gelecek diye korkarken okulda, sokakta birinin yan gözle pis bakışının bile ihtimal olması çıldırtıyor. Okula göndermemeyi bile düşünüyorum ama nereye kadar tutabilirim saklayabilirim ki??