RobinAren Kızlar bebeğimde süt ve süt üeğnleri alerjisi var bağışıklığı çok zayıf en ufak havadan nem kapıyo doktorda sürekli hastalanmasın diye bize bu ilacı verdi.. aranızda kullanan var mı yan etkisini gördünüz mü
RobinAren Elif93 merhaba evet kullandım gece kabus görüyordu ve bağırarak uyanıyordu doktor direk kesti
Eminemine RobinAren merhaba bizde kullanıyoruz ve gece uykusunda ağlamaya başladı doktorumla konuşacağım bende bebeğiniz kaç aylıktı acaba
Bambamorhan Eminemine merhaba bizde kullanmaya başladık dün verdim neden ağlıyor acaba gece ilaçtan olduğuna emin misiniz
Eminemine Bambamorhan önce internetten araştırdım ilacın yan etkisi olarak halisünasyon vb şeyler oluyormuş hemen doktorumu aradım söyledim ilacı kestik yani ben sadece uykusunda ağladığını söyledim ilacı keselim dedi demek ki yan etkisi diye düşündüm
Bambamorhan Eminemine madem böyle bir etkisi var neden bu ilacı bebeklere veriliyor anlamış değilim ben kullanıyorum bir ay kullanıcam bizimki gep gece ağlayarak uyandığı için o yüzden bilemiyorum