Emeklemeye başladığında almıştım..letgo dan ilk defa alışveriş yapıp bu ürünü ikinci el olarak 250 TL gibi bir ücrete aldik.. tertemizdi qpqladtik sonuçta,kullanan da kullanırken nasıl zarar verir ki .hiçbir şeyi yoktu..sıfır gibiydi..ben aldığımda sifirlari 600-700 TL gibiydi..yani ikinci el de dusunebilirsiniz.. sadece fikir😀
Biz rahst ettik .içinde güzel vakit geçirip oynadı..ama tabi hareketlendikce ona tırmanmaya başladı..şu an nerdeyse 17 aylık..uzunnn zamandır içine koymuyorum..koyamıyorum. .dediğim gibi tırmanıyor.. ama biz uyku olayını bunun içinde hallediyoruz..beşikten düştü..