S_seylek60 Hangi yöntemle sağıyorsunuz? Sağdıkca artıyor mu? Kullanip memnun kaldiginiz tavsiye ettiginiz süt sagma makinası vs. var mı? Gecen bi sağdım sutum gelmedi. Herkes sagdikca artar demis ama sanirim kullandigim pompa da cok islevsiz. Bu konuda tavsiyelerinize ihtiyacim var.🙏
Deletedmom378 S_seylek60 elektrikli makinayı tavsiye ederim baby plus kullanıyorum göğüs dokusunu zedelemeden hafif masaj yaparak sağım yapıyorum
Seda-liva S_seylek60 lansinoh sagma makinasi kullaniyorum gayet basarili hem masaj ayari hemde sagma ayari var oldukca memnunum tavsiye ederim
ozgenur S_seylek60 bir taraftan emerken diğerini sağıyorum mochi göğüs pompası kullanıyorum çok memnunum
Esraogey S_seylek60 e bebeğin kendi markası baby plus kullanıyorum çok memnunum lansinoha o kadar para vermeye gerek yok bence
S_seylek60 Deletedmom378 nerden aldiniz? Medela marka da varmis ama cok pahalı😟 siz kac tl ye almistiniz?
Deletedmom378 S_seylek60 ebebekten almıştık e bebeğin markası anneler günü indirimi ile almıştık 140ti galiba şimdi ne kadar bilmiyorum
Seda-liva S_seylek60 ablamdan almistim makinayi oda internet uzerinden siparis vermisti ne kadardi bilemiyorum bi bakin isterseniz