Bebeğim 3 ay 4 günlük. 3. Aya girdiğimizden beri iştah kaybı ,uyumama isteği ,sürekli ağlama ,hep kucakta gezmek isteme ..vs vs huyları edindi. Eşim diyor karnı toktur diyor. Bir bebek tek göğüsle nasıl doyabilir ? İdraninin rengi koyulaşmış iyice susuzluktan ,doysa böyle mi olur? Resmen zorla emzirip zorla uyutuyorum .. sürekli gezdiremiyorum da. Nedir bu bir rahatsızlığı mi var ,yoksa atak haftasında mi ?