UrasEgeBabysMom 2205yasemin İzmir’de mi oturuyorsunuz? Elden satış öncelikli kargoya vakit ayırmak zor olcak benim için. Elden alan olmazsa kargo yapacağım mecbur
Baakpnr- UrasEgeBabysMom elden alan olmazsa kargo bana ait olacak şekilde almak isterim ben de . Siz dolap kullancı adınızı yazın hızlı olan kazansın 🤣
UrasEgeBabysMom UrasEgeBabysMom Dolap uygulaması üzerinden mama sandalyesini satışa koydum. Benden 8 tl komisyon kesecek ürünü 72 tl’ye satmış olacağım. Kullanıcı adım: @dolap0517957
UrasEgeBabysMom @Denetimasasi @Baakpnr- @763737jdjd @2205yasemin Dolap kullanıcı adımı yazdım alacaksanız eğer bakabilirsiniz🌸