19 .ayda çocuğum Bambaşka bir kişilik oldu legoları takamayınca aşırı sinirlenip oyuncaklarını ısırıyor dün gece kalkıp oyun oynamak istedi zor ikna ettim her şeyi kendi yapmak istiyor ne desem hayır deyip kafasını sallıyor gece uykuları berbat gündüzde çok az uyuyor mızmız değil ama aşırı sinirli bugün hiç bir iş yapmayıp onunla oynadım kahvaltı sofrası bile duruyor hala , ama memnun olmuyor bişeyden 😅 sizde durumlar nasıl ?