Merhaba kızlar ben iki yıldır sürekli yoğurt mayalıyorum ama neden bilmem bu son 2 aydır yağurdum taş gibi tutmuyor neden acaba yani sulanıyor uzama oluyor Ya da yani nasıl mayalamaya bırakmalıyız nasıl mayalamalıyız sizler nasıl yapıyorsunuz noktaları baştan sona alabilirim lütfen tarih eskisi gibi yoğurdum güzel tutsun istiyorum