Elika00 Denebunu kutum geldi kızlarrr bu benim 11.kutum galiba çok uzun yıllardır geliyor yakalayabiliyorum. Buradan görüp girip bakmıştım o arkadaşa sevgiler
Aloneeee Elika00 bana da yeni geldi(ürünler farklı ama) . İlk defa geliyor ürünleri kullanıp yorum mu yapmam lazım başka birşey var mı
Elika00 Aloneeee aaa neler geldi. Evet hepsine yorum yapmalısın anlık anket görürsen doldur mutlaka bi sonraki kutu çıkma şansını arttırıyor
Duyulurum Elika00 çok uzun yıllardır ama 11. kutu mu? Yoksa yazım hatası mı var? 5 yıldır olsa yılda 2 kutu gelmiş. Oysa her ay kutu çıkıyor.
Elika00 Duyulurum merhaba her ay yakalayamıyorum :) her zaman bakmıyorum mesela zor bi hamilelik geçirdim 9 ay hiç almamışımdır bakmadım bile
sarmaliklahana Elika00 maşallah 😆 ben 2 senedir üyeyim 2 tane kaçırdım 2 tane teslim aldım 🤭 kaç aydır cıkmıyor bana ya 🥴
hunilimomm Elika00 3 kutudan sonra yakalayamadım 😂 bu sene hiç alamadim 😂 napayım bilgileri felan mi degistireyim
Duyulurum Elika00 anladımm. Çok geçmiş olsun. Ben de gelince yakalıyorum ama çoğu zaman uzun süre gelmeyip sonra üst üste geliyor hep