Dumanesma ben mecbur sezeryanla Doğum yapmıştım. Ve İnanın normal Doğum yapmayı çok istedim. Sezeryanı düşmanıma dilemem ki Allah beterinden saklasın. Geceleri uyuyamadım sürekli ağırdan inledim hastanede, büyük abdesti geçtim çok afedersiniz gaz sorunu bile yaşadım. Ağlar bağırırdım tuvaletlerde. Bu 15 gün sürdü. Tabi basur da oluyorsunuz doğal olarak.
Vajina genişlemesini antremanla düzeltirsiniz dikişin tutmaması doktorun sorumsuzluğu. Yine 3-5 güne mal olacağını düşünüyorum.