Seda32b 4 ay önce sezeryan oldum ve dün dikis yerimde hafif kapariklik yani şişlik vardı böyle bir şey yaşayan varmı acaba ?
Annakarenina_19 Seda32b o hep öyle kalıyor zaten zamanla kızarıklığı azalıyor teninin renginde kalıyor ama hep kabarık durur
Sofyasufy Seda32b 9 ay önce doğum yaptım bende hala kabarık benimde hafifte kızarık mor gibi zamanla kabarıklık iniyor canım tenimizin rengine dönüyor