Mizmizmyrtle Benisahtesevme2 evet ya kardeşimde de var kullanıyorum ondan baya güzel bende alıciiiim gaza geldim 🥹🥹
Minkpndam Beaulisin bütün ürünlerini kullanıyorum aşırı memnunum ruj olarak genelde pastelciyim 🥲 bir ton rengarenk rujum var beaulis yok ama aldın mı sen