shiningmother34 günde 3-4 defaya kadar kullanabilirsiniz. İçindeki enjektöre 1 ml ye kadar çekip ağzına verin bebeğinizin. Bebeğinizi hafif meyilli tutun tam yata yada tam dik pozisyonda olmasın. Önemli olan birazcık ağzında durması. Sonra tükürebilir yada yutabilir önemli değil. Bir anda 1 ml çok gelirse yavaş yavaş verebilirsiniz. Eğer göğsünüzde de beyazlık varsa sürebilirsiniz sizde. Bizim 1 gün bu şekilde kullanınca geçti. Sonra tekrarladığında da hemen yarımşar ağzına verdik.