Merhabalar, Bebeğimin bacağının kıvrımlı yerinde kırmızılık etrafında beyaz beyaz hafif dokuntuler var. Aslında doğduğu zamandan bu yana var. Geçer diye onemsememistim. Şu an 3 buçuk aylık gelmeyince araştırdım. Sanırım mantar var. Hatta bugün inceledim poposunun iç kısmının altında da var. Nasıl geçecek bu şey?