Kızım boğaz enfeksiyonu olmuştu.
Geceleri ateşleniyordu. Aynı zamanda dişi de çıkıyor diş zannetmiştim ama doktora götürünce boğazında enfeksiyon olduğunu söyledi. Klamoks 200 mg antibiyotik kullandım. Çok şükür biraz toparladı ama ilk gün pişik oldu dün vücudunda kırmızı lekeler çıktı. Bu sabah yüzünde hatta burnunun üstüne kadar geldi. Tekrar doktora gitmeli miyim ? Antibiyotik alerji mi yaptı? Kullanmayı bıraktım iyi oldu diye ama pişiği hafifledi fakat lekeler hala çok 😢😢