AycaAda Merhaba. Kızım 47 günlük 3 gündür kakasını yapamama sorunu vardı dün bir anda ağlama krizine girdi bezini açınca bezinde makatında az miktarda kan gördük. Bugün doktora götürdük doktor makat muaynesinde vajen ile makat birbirine cok yakın cocuk cerrahı görsün dedi. Başına böyle bir durum gelen fikri olan yardım edebilecek olan var mı ? İnternette baktıklarım 3 aşamalı ameliyata kadar gidiyor diyor. Herkese şimdiden teşekkürler.
Deletedmom200 AycaAda pek bilgim yok umarım ameliyatlik bı durum değildir tek hatırladığım eski postlarda vardı sanki şuan başlık hatırlayamadım
BenMathilda AycaAda canım henüz kucuk oldugu icin oyle. doktorunuz tecrubesiz galiba. ben de kendi cocugum için sormuştum makat testise cok yakin gibime gelmişti. doktor guzelce anlatti ve gosterdi. su an 3.ayimiza yaklastik buyudukce boyu uzadikca uzaklasiyolar birbirlerinden 😄 telas etmeyin bi sıkıntı yoktur. kanama da çatlaktan olmustur cok ikiniyorsa
AycaAda BenMathilda zaten gelişim geriliği ile 2 kg doğan bir bebek ve 40 cm doğdu. İçeride kaka yaptı acil sezeryan ile alındı. Gözünün içine bakıyoruz birde böyle şeyler duyunca artık dayanamıyorum çok çok teşekkür ederim bilgi için 🙏🙏🙏
BenMathilda AycaAda aa gelişim geriligi deme prematüre oldugu için normal erken alındıysa o degerler.. Korkmayin insallah. baska turlu bı sıkıntı olsa kakasini cisini yapamaZ, huzursuz bir bebek olurdu Allah muhafaza.. Büyüdükçe oturur yerine Allahin izniyle..