Merhaba güzel anneler. Kızım bi kere el ayak hastalığı geçirdi. Beş ay flan olur. Pazarertesi ateşlendi hemen dra götürdük boğazı şiş dedi tedaviye başladık. Şimdi kızımın elinde popusunda böyle kızarıklar var. El ayak hastalığı mı sizce ya çocuğum iki aydır evden dışarı çıkarmıyorum havlar değişti alerjik bi
Çocuk koruyorum. Evin içinde nasıl böyle olur anlamadım. 