Merhaba anneler, şu sıralar gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum. Normalde emerek uyuyor ama şimdi gece beslenmesini kesiyorum diye kitap okuyarak vs uyutmaya çalışıyorum. Ama çok zor oluyor. Gece uykusuzluk vs zorlanıyorum. Sorum şu emzirerek uyutup gece beslenmesini kesen var mı?