Merhaba anneler,tecrubeliler..oglum 18 aylikken hamile kaldim..aralari 27 ay olacak..kizimiz olacagini öğrendik..ben oglumun ilk 1 yılında cokk cok yiprandim ve kendimi yenileyemeden hamile kaldim..2.cocuga nasil bakacagim..oglum kiskanirmi diye cok dert ediyorum..neler yaşayacagim siz neler yaşadınız..😔