Kızlar bebeğim prematüre doğdu anne sütü ve mama veriyorum aptamil kabız etti hip geçtik o gaz ve kabız etti bugün kontrol bir ayda 500 gr almış kilo az sarılığı atamıyor dedi kullandığım mamaları doktor önerdi aldık anne sütü veriyorum mama olarak sizin öneriniz sma.bebelac evolvi daha başka da söyledi ama aklımda yok yardımcı olun lütfen