Annevebebek34 Aranızda zayıflama çayı kullanıp memnun kalan varmı 20 kilo aldım 10 kilosunu hala kaldı iradeli bi insanda değilim çaylara başlayacam artık starlife fortea falan düşünüyorum
Kaptan03 Bence hiccc ise yaramıyor canm paketli gıdalardan uzak dur herşeyi ye ama abartmadan en temizi ise hareket..ben öle öle tüm kilolarimi bir yılda verdim😅