Bende sma yı denedim doğduğundan beri mama+meme olarak gidiyoruz kabızlık yaptı bebelac gold dan memnunum kabızlık sorunumuz yok gaz sorunumuz vardı onda da damla kullanıyorum aşırı gaz sorunumuz yok şükür 2 buçuk aylık şuan ilk ay 1 kilo 300 gram aldı ama meme reddi vardı mamayı çok yiyordu şimdi mamayı günde 3 sefer 2 ölçek veriyorum mama kilo aldırdı açıkçası yaradı bebeğime