Gzzzzd Kızlar mrb Doğum yapalı 8 ay oldu adet oldum bu hafta olduktan sonra sütüm azaldı sanki sütüm kesilir mi acaba bebeğim mama da almıyor napsam bilemedim hangi mamayı tavsiye edersiniz?
Sibel12345 Gzzzzd hormonlar değişiyor canım kesilmemiştir ama azalıyor her ay bunu yaşıyoruz zaten meme reddi var bi haftadır bide tuzu biberi oldu 🤦♀️
Zeynp Gzzzzd benimde öyle oldu. Adetten sonra sol gögsüm kurudu resmen😔😔😔 hipp combiotic kullanıyorum , bu haftada bebelac gold denedim her ikisinide bebeğim severek içiyor kabızlık ya da gaz durumu yaşamasdık. Hipp i 6 aydır kullanıyorum.
hayta Aynı durum bende de var. Adetim bittikten sonraki 2gun sutum ya çok az oluyor yada tamamen kesiliyor ben Bebelac kullanıyorum
Gzzzzd Sibel12345 Ya elimle sıkınca fışkırıyor ama göğüslerim çok yumuşadı. Benimki de bi huysuz oldu yetmiyor sanırım artık 😔
Gzzzzd Zeynp Ben aptamil denemedim biberonu eliyle itiyor resmen sırayla deniycem artık inş birini severek içer yoksa çok zor olacak ya üzülüyorum
Gzzzzd Oznur Ya ikinci adette düzelir mi acaba benim de ek gıda da veriyorum ama bu ara atak haftasında ondan mıdır bilmem çok iştahsız napcağımı bilemedim
Tgceasya Bebelac gold verebilirsn. Tadı şekersz olduğu için anne sütüne çok yakın. Böylece meme reddi olmaz. Bizde olmadı
Bernaaazynp Ben de iki ay oluyor Doğum yapalı yeni oldum ve benim de azaldı yetiyor ama öncesi gibi çok değil. İnş azalmaz iyice.
Gzzzzd Bernaaazynp Kesilmesin de azalmasına razıyım vala bi de memede uyuyoruz inş ikinci adete düzelir.