Hanımlar biz 3 ay 12 günlük olduk memleketteydik eve geldik bi 10 gün oldu ama geldik geleli uyumuyor emzikle kolayca uyuyan bebek uyumuyor emerek uyumak istiyor bırakınca da uyanıyor zaten sizce eve mi alışamadı yoksa geçici bi süreç mi var mı yaşayan 😓