Hiç istemeyerek bu yönteme başvurdum oğlum 2 yasını bir hafta geçti. Artık halim kalmadı canım çok yanıyordu dayanamadım bi gece uyanınca emzirmek istemedim salça sürdüm öğürdu istemedi çizgi film açtım biraz bakıp dondu uyudu bu bi kaç gün sürdü ağlama krizleri oldu tabi ki de gece sabah a kadar uyumadığı da oldu 3 gece sürdüm salçayı sonra daha da istemedi meme. Şimdi yavaştan uyumayı öğreniyor istemiyor meme 1 hafta oldu. Şimdi de 2 yaş sendromuyla uğraşıyorum bugün bilgisayarı almak istiyor verdim düşürünce aldım elinden kriz başladı yarım saat ağladı , asla bağırmıyorum dovmuyorum sakin olmaya çalışıyorum ama bunun çaresi ne ne zaman son bulacak bu sendrom çok merak ediyorum dün de pastanede sus araba gördü onu alicam diye saatlerce ağladı eve zor getirdim çok yoruluyorum sakin kalmaya çalışmak da zor kendini yerden yere atıyor bas bas bağırıyor eminim herkes bize bakıyor ama napayim çocuk sonuçta elimde bisey gelmez susturamıyorum