zeynepasyammm zor dönemler. Bizimde böyle geçti ama hiç savaşmadım. Ben de az uyuyan bir insanım biri basıma dikilse uyu dese de bir sürü şeyde yapsa uyuyamam, en ufak sese uyanırım. Yatağımı yadırgarım gittiğim yerde uyuyamam. Dolayısıyla kızım da bir insan üstelik büyüme çağında. Beyin kapasitesi cok yüksek çalışıyor. Sürekli onu yeni bilgiler ver bana diye uyandırıyor. Ama vücudu da küçük uykuya ihtiyacı var sakinleşmeye ihtiyacı var. Çok sabahladım. Suan 33 aylık gecede 1-2 kere uyanır ya su ister ya beni görmek ister (26 aydan beri böyle) ama eskiye oranla tabi çoookk şükür. Gece boyu yarım saatte bir uyandığı dönemler oldu. Ama dönemdi geçti. Hep söylediğim ve yaptığım bi şey var. Çocuğunuz neye ihtiyaç duyuyor nasıl bir dönemden geçiyor eğer bilir ve anlarsanız katlanması kolaylaşıyor. Her dönem gibi bu da geçecek , yenileri gelecek, başka güzellikler ve baska sorunlar ☺️ Artık ömür boyu anneyiz 🧡