Kızım bugün 21. ayına girdi artık uykusuzluktan ölecem gözlerim çok ağrıyor gece beslenmesini bir Türlu bırakamadk . emzirmek istiyorum ama bu durum da beni çok yoruyor:(( vijdan azabı çekmekten korkuyorum acaba sonradan bunun pişmanlığını yaşar mıyım .aşırı kararsızım bu konuda siz nasıl karar verebildiniz tşkler