Mira- murat baby var trendyolda onunkiler güzel. Minicity var onunkiler güzel. Ama büyük beden alın bütün kış giyiyor. Mesela ben gecen sene 1 yas almıştım çünkü tulum altına uuzn kollu zıbın ve tayt giydiriyordum cok soguklarda. Nisan ayına kadar da kullandım hep. Kızım yopluyduda biraz zaten.
Waikiki’bin kalıpları cok büyük tulum da. Ben bu sene 24-36 ay aldım 7 tulum bütün kış giyer diye ama bir geldi yeminle 4-5 yas için okula gidene kadar giyer 😆 kaldırdım giyemez bu sene de seneye de 🤷