Diyet yapmak yerine hareket et, spor yap fırsat buldukça. Atıyorum fazla kalorili ve sütünü kaliteli yapmayacak karbonhidratlardan ve şekerden uzak dur, daha sağlıklı yiyeceklere yönel. Ara öğünlerin olsun marul dereotu ceviz badem vs gibi yiyecekler ye hem seni uzun süre tok tutar hem de şekerini bir anda yükseltmez. Ana öğünlerin proteini yeşilliği bol olsun. Böyle böyle sen istemesen de gider bence hem gitmese de sen bi mucizeyi dünyaya getirdin her halinle güzelsin ☺️