Günaydın hanımlar 🌸 Fakir kaave modeli kahve makinesi kullanıyordum çok memnundum köpürtmesinden, kapasitesinden vs ama 4 sene oldu cortladı artık yeni bir makine arayışındayım siz neler kullanıyosunuz ne önerirsiniz? Arçeliğin şu yeni çıkan bakır rengi çift cezveli olan modeli çok hoşuma gidiyor ama eşim genelde tek başına yapıyorsun gerek yok o kadarına diyor 🙄 karacanın hatır hüp modelinde bir takıldım ama emin olamıyorum önerilerinize talibiimm 🫶🏼🌸