B007 Emineyldrann 3-4 ay arası başladı 5-6 ay arasına kadar fena döküldü banyo yapmak istemiyodum çok kötüydüm ağlıyodum hatta şükür bitti geçici bi süreç merak etmeyin ama yine ferritini bi ölçtürün
Dmngrkmmm Benim de aşırı fazla dökülüyor doğal içerikli bir şampuan aldım kullanıyorum bir haftadı ama henüz azaltmadı
Deletedmom0340 Emineyldrann canım ben cezveye suyu koyup bir tutam atmıştım. Biraz fazla olursa da sorun olmaz. Ben elımdeki sınırlı diye bir tutam koyuyordum.
Saricizgilibeyazev Emineyldrann canım kesinlikle sebebi b12 eksikliği ve Demir eksikliği haliyle şuan Bebek bütün vitaminlerimize ortak
Emineyldrann Saricizgilibeyazev doğru söylüyorsun canım zaten vitamin eksikliğinden oluyor genellikle
Deletedmom196 Emineyldrann beş ay oldu böyle bi dökülme yok ya bazen diyorum kel kalacağım herhalde.🤦♀️
Burakckdrmz Deletedmom196 sizin bebişle aynı tarih doğmuş bizimki😍saç dökülmesini hiç söyleme benim ön taraf tamamen keş oldu 😏bandana yapıp cıkıyorum utanıyor insan 😒biran önce durur inşalah
Deletedmom0340 BMA umarım sizde de işe yarar. En az bir hafta deneyin ama bir iki kez yaparsanız etkili olur mu bılmıyorum. Ben gaza gelip etkili oluyor dıye ara ara yapıyorum hala🤗