sadeturkvatandasi prensesannesiiiiiiiiii 1 yaşından önce anne, baba diyordu ama anlamlı şekilde yani babasını görünce baba beni görünce anne demeye 1 yaşında başladı.
Erdemalp prensesannesiiiiiiiiii 9 ay 16 gunluk yaklasik 15 gundur ben yanindan ayrilinca babasida olsa yaninda anne diye agliyor 🤭 baskada bir kelimemiz yok zaten. Ben gelince aniiiiii deyip geliyor surunerek yanima 🤭