Linaduygu Kuzeymama 1bucuk aylıkken en fazla yarım saat 45dk uyanık kalırdı hemen huysuzlanirdi uykusu gelirdi uyuturdum uyutma zamanını kaçırınca daha zor oluyor yoruldukca uyumak bilmiyor. Şuan 3bucuk aylık 1bucuk saat uyanık kalır sonra uykusu gelir uyuturum ne kadar uyursa genelde 4uyku yapıyor toplam 5aaat falan
Mucizemle_1 Kuzeymama hiç uyku düzenimiz yok o kadar kesik kesik uyuyor ki benimle beraber ya omzumda ya göğsümde uzun süre uyur ama yatağa bırakınca uyumuyor,
Kuzeymama Linaduygu ben de çok uyuyor mu acaba diyorum 3 kez falan uyuyor o da 15 20 dk en fazla gündüzleri bu aralar akşamları çok huysuzlaniyor az uyuduğu için mi diye düşündüm gündüzleri
Linaduygu Kuzeymama evet evet gündüz uykusuzluk çok olunca yorulup gecede aynısını yapıyorlar gündüz ne kadar uyursa gece de rahat eder bide geceleri hep karanlık olsun odası alt değiştirme falan yapmayın mesela onlar şimdi uykuya zor geçiyorlar o yüzden en ufak birşeyde peş peşe uykusuz kalabiliyorlar
edaliisveli Günü gününe uymuyor bazen 2 saatlik düzenli uykular yapıyor gecede güzel ama bazen tüm gün uyumuyor mesela dün gece 3 te bi uyandı sabah 8 e kadar uyanıktı uyanıkken de artık uykusuzluktan mı bilmiyorum ağlamaya başlıyor
Kuzeymama edaliisveli ben uyutmaya uğraşmıyorum gündüzleri memede vs uyursa yatırıyordum o da çok kısa uyuyordu