Benim de 4yas kızım ve 9aylik oğlum var nerdeyse 10gundur burun akintisi vardı 2gundur de öksürük var evdeki yaptıklarım fayda etmedi bugun oğlum öksürükten uyuyamayinca doktora goturduk 3gun kullanılacak antibiyotik verdi bide sprey hava değişimi ve geniz akıntısı dedi,ve oğlum yazık balgam çıkarmayı bilemediği için biraz öksürük sıkıştırınca kustu,doktor da geniz akıntısı sebep olur balgamdan dolayı dedi.. ateşi olmadığı sürece korkma dedi. Geçmeyen öksürük varsa doktora gidin bence,boğazı tahriş olmasın yavrularin