Merhabalar, 6aylık kızıma prima bez kullanıyorum ama artık fiyatlardan dolayı açıkcası değiştirmek durumundayım. E-bebeğin ıslak mendilinden ve diğer herşeyinden genelde çok memnun kalarak kullanıyorum. Bezini önerirmisiniz. Sızdırma ve ağırlık yapıyormu. Gece flan primayı değiştirmiyorum kullanımı iyimi memnun musunuz?